امروز جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۶ بعد از ظهر

مدیر تحصیلات تکمیلی

بروز رسانی: ۱۰ تیر ۹۶ – ساعت ۲۲

روند تصویب پروپوزال دوره کارشناسی ارشد

 

۱-  تکمیل فرم  انتخاب استاد راهنما  یا درخواست اخذ واحد معادل درسی   Supervisor Form – Copy

دانشجویان عزیز توجه داشته باشند مهلت انتخاب استاد راهنما تا پایان نیمسال دوم  تحصیلی می باشد.

توجه داشته باشید، ظرفیت هر استاد محدود می باشد.دانشجویان می بایست با در نظر داشتن شرایط خود و میزان دسترسی به هر یک از اساتید،  استاد راهنمای خود را از جدول زیر انتخاب نمایند.

راهنمای تصویری مراحل نگارش – تصویب و ثبت پروپوزال  را می توانید از اینجا  دانلود نمایید. irandoc proposal help

 

اساتید مدعو و راهنما گروه تربیت بدنی (بروز رسانی می شود)

( رشته مدیریت ورزشی ، گرایش راهبردی سازمان های ورزشی پذیرش از طریق کنکور سراسری)

نام و نام خانوادگی مدرک مرتبه علمی
آقای محمد علی قره دکتری دانشیار
آقای  مرتضی رضایی صوفی دکتری دانشیار
آقای  حمید رضا گوهر رستمی دکتری استادیار
آقای سیاوش خداپرست دکتری استادیار
چارت درسی ۴ ترمی این رشته : chart1


 

اساتید راهنما گروه هنر (بروز رسانی می شود)

(رشته طراحی شهری- بدون گرایش-  پذیرش از طریق کنکور سراسری)

نام و نام خانوادگی مدرک مرتبه علمی
آقای علی کاظمی دکتری استادیار
آقای حسین معتمد دکتری استادیار
چارت درسی ۴ ترمی این رشته : chart2

 

۲- استعلام از سایت irandoc.ac.ir

در این مرحله دانشجویان گرامی می توانند با هماهنگی استاد مربوطه نسبت به انتخاب عنوان پایان نامه اقدام نمایند.

دانشجویان می بایست  با توجه به  راهنمای تصویری مراحل نگارش – تصویب و ثبت پروپوزال  با ثبت نام در سایت ایران داک و پرداخت ۱۵۰۰۰ تومان به حساب ایران داک، با درج عنوان دقیق و کامل پایان نامه و واژگان کلیدی آن، درخواست صدور بیشینه پژوهشی پروپوزال را نمایند. حدوداً یک تا دو هفته بعد، از سوی ایران داک فایل پی دی اف با عنوان گزارش پیشینه پژوهش به ایمیل دانشجو ارسال خواهد شد. دانشجو می بایست این فایل پی دی اف را به ایمیل واحد تحصیلات تکمیلی ارسال نماید.

ایمیل واحد تحصیلات تکمیلی:  kasrabook@gmail.com

 

 

۳- تکمیل فرم پروپوزال proposal

دانشجویان گرامی پس از دانلود این فرم که در قالب فایل ورد تهیه شده است. می بایست با مشارکت استاد راهنما و مشاور خود نسبت به تکمیل آن اقدام نماید. کلیه موارد مورد نیاز در این فرم می بایست تایپ شده و پرینت نهایی آن توسط استاد راهنما، استاد مشاور و دانشجو امضاء گردیده باشد و سپس حضوراً یا از طریق پست پیشتاز تحویل مدیریت تحصیلات تکمیلی موسسه گردد.

قبل از پرینت، قسمت های قرمز رنگ در این فایل ورد را پاک نمایید.

 

مهلت تحویل نسخه تصحیح شده و نهایی پروپوزال  به مدیریت تحصیلات تکملی که به امضا استاد راهنما و مدیر گروه رسیده باشد و در سایت ایران داک نیز ثبت شده و کد رهگیری اخذ شده باشد تا قبل از شروع رسمی نیمسال چهارم می باشد.

 

در هنگام تکمیل این فرم دانشجویان عزیز می بایست منابع مود نیاز را بر اساس سیستم مرجع نویسی APA  تکمیل نمایند.

 

 

 

دانلود راهنماهای مرجع نویسی:   APA (1)      APA (2)

پروپوزال های ارسالی در جلسه شورای پژوهشی و تحصیلات تکمیلی بررسی شده و پس از تایید، تاریخ تصویب آن در قسمت اخبار آموزشی – اخبار پژوهشی سایت مؤسسه درج خواهد شد. پروپوزال هایی که دارای ایراد باشند، به دانشجو ارجاع داده می شود تا تصحیحات لازم اعمال گردد و سپس در جلسه آتی بررسی گردند.

 

۴- تصویب نهایی پروپوزال

پس از تصویب پروپوزال، دانشجویان می بایست با مراجعه مجدد به سایت ایران داک، نسبت به ثبت نهایی پروپوزال اقدام نمایند.( در این مرحله نام استاد راهنما، نام مؤسسه، تاریخ تصویب پروپوزال و … را می بایست در سایت ایران داک ثبت نمایید.) در انتها سایت ایران داک ایمیلی برای شما ارسال می کند که در آن کد رهگیری قید شده است. دانشجو می بایست این نامه را به ایمیل واحد تحصیلات تکمیلی فوروارد نماید یا پرینت آن را به واحد تحصیلات حضورا تحویل نمایند.

تاریخ تصویب پروپوزال در قسمت اخبار سایت مؤسسه درج خواهد شد.

آخرین مهلت جهت ارائه  کد رهگیری پروپوزال ثبت شده ( برای اخذ پایان نامه در نیمسال دوم هر سال)=۳۰ دی

آخرین مهلت جهت ارائه  کد رهگیری پروپوزال ثبت شده ( برای اخذ پایان نامه در نیمسال اول هر سال)=۲۰ شهریور

واحد پایان نامه را مثل واحدهای دیگر درسی در هنگام انتخاب واحد می توانید اخذ نمایید.

 

۵- اخذ واحد پایان نامه

پیش شرط اخذ واحد پایان نامه در نیمسال چهارم، ثبت نهایی پروپوزال در سایت ایران داک و ارائه کد رهگیری به واحد تحصیلات تکمیلی مؤسسه است. در غیر اینصورت طبق مفادآیین نامه تحصیلات تکمیلی، امکان اخذ واحد پایان نامه وجود نخواهد داشت.

 

تبصره: اخذ ۶ واحد درسی بجای ۶ واحد پایان نامه

دانشجویانی که تا پایان  نیمسال سوم،  دروس خود را با معدل بالاتر از ۱۴ گذرانده باشند، می توانند (در صورت تشخیص و تایید شورای تحصیلات تکمیلی مؤسسه  و به حد نصاب رسیدن کلاس ها)، بجای ۶ واحد پایان نامه، ۶ واحد درس اخذ نمایند، می بایست با تکمیل فرم  انتخاب استاد راهنما (در ذیل این فرم درخواست اخذ واحد درسی بجای واحد پایان نامه درج شده است.) که از صفحه مدیریت تحصیلات تکمیلی قابل دانلود است، درخواست خود را به واحد تحصیلات تکمیلی ارائه نمایند.  نتیجه نهایی پس از تشکیل جلسه گروه مربوطه (اساتید) و همچنین شورای پژوهشی و تحصیلات تکمیلی اتخاذ شده و از طریق اخبار آموزشی – اخبار پژوهشی سایت مؤسسه به اطلاع دانشجویان گرامی خواهد رسید.

 

۶- گزارش سه ماهه پیشرفت پایان نامه Reoprt 3 Month

کلیه دانشجویانی که واحد پایان نامه را اخذ کرده اند می بایست در طی بازه زمانی تکمیل پایان نامه خود، فرم گزارش پیشرفت را از سایت مؤسسه دانلود و بعد از تایید استاد راهنما در دو مرحله (سه ماهه اول و سه ماهه دوم) پیش از جلسه دفاع تحویل واحد تحصیلات تکمیلی نمایند. (نیازی به تایپ این فرم نیست)

ارسال تصویر فرم تکمیل شده فوق از طریق ایمیل معتبر نخواهد بود.

 

گزارش سمینار Report Seminar

کلیه دانشجویانی که واحد سمینار را اخذ کرده اند می بایست پس از ارائه سمینار با تکمیل فرم گزارش سمینار که از صفحه تحصیلات تکمیلی قابل دانلود است ضمن تایید استاد درس سمینار آنرا حداکثر تا پیش از شروع امتحانات پایان  آن ترم حضورا به واحد تحصیلات تکمیلی تحویل نمایند.  ارسال تصویر فرم تکمیل شده فوق از طریق ایمیل معتبر نخواهد بود.

 

 شیوه نگارش، پرینت و صحافی متن پایان نامه 

۱- راهنمای نگارش متن پایان نامه  Thesis Guide new

۲- فایل تصویر آرم مؤسسه جهت درج در پایان نامه  

۳- رنگ جلد پایان نامه جهت صحافی:

گروه هنر رنگ قرمز تیره – زرشکی         گروه مدیریت ورزشی رنگ آبی تیره  – سرمه ای

 

فرم های دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد:

 

۱-  فرم اعلام آمادگی دانشجو جهت دفاع   Form 1

این فرم می بایست پس از دانلود و تکمیل بند اول آن توسط دانشجو به امضا و تایید استاد راهنما رسیده و اصل آن تا سه هفته پیش از تاریخ دفاع حضورا به دفتر تحصیلات تکمیلی مؤسسه تحویل گردد.

آخرین تاریخ دفاع برای نیمسال دوم، ۲۰ شهریور و آخرین تاریخ دفاع برای نیمسال اول ۲۰ بهمن می باشد.

 

 

۲- فرم خلاصه اطلاعات پایان نامه Form 2

نسخه ورد این فرم می بایست پس از دانلود توسط دانشجو تایپ و تکمیل گردد و نسخه پرینت شده آن تا پیش از جلسه دفاع حضورا به  دفتر تحصیلات تکمیلی مؤسسه تحویل  گردد یا هر دو نسخه ورد و پی دی اف از طریق ایمیل به واحد پژوهشی و تحصیلات تکمیلی ارسال شود.

kasrabook@gmail.com

 

۳- اطلاعیه جلسه دفاع از پایان نامه Form 3

نسخه ورد این فرم می بایست پس از دانلود توسط دانشجو تایپ و تکمیل گردد و دو نسخه پرینت شده آن پیش از جلسه دفاع حضورا یا توسط ایمیل به دفتر تحصیلات تکمیلی مؤسسه تحویل یا ارسال گردد.

 

۴- فرم تعهد اصالت پایان نامه   Form 4

این فرم می بایست توسط دانشجو تکمیل  و امضا  و در ۵ نسخه اصلی( فتوکپی قابل قبول نیست)به شرح ذیل اقدام گردد:

نسخه نهایی پایان نامه دانشجو+نسخه نهایی استاد راهنما+ نسخه نهایی کتابخانه+ نسخه نهایی ارسالی به کتابخانه ملی.

یک  نسخه را نیز به تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت جهت ثبت در پرونده تحویل نمایید.

 

۵- فرم کاربرگ ارزشیابی پایان نامه

این فرم توسط دانشگاه تحویل هیات داوران خواهد شد

 

۶- صورتجلسه دفاع

این فرم توسط دانشگاه تحویل هیات داوران خواهد شد

نکته بسیار مهم: دانشجویان گرامی می بایست تصویر این فرم را پس از جلسه دفاع از تحصیلات تکمیلی موسسه دریافت و آن را در کلیه نسخه های نهایی صحافی شده پایان نامه خود قرار دهند.

 

۷- فرم تایید صحافی پایان نامه Form 7

اصل این فرم می بایست بعد از اتمام جلسه دفاع و اعلام موارد مورد نیاز احتمالی جهت تصحیح در متن پایان نامه،  پس از دانلود و تکمیل بند اول آن و همچنین اصلاح موارد مورد نیاز داور توسط دانشجو ، به همراه نسخه تصحیح شده پایان نامه حداکثر تا یک ماه بعد از تاریخ دفاع به دفتر تحصیلات تکمیلی مؤسسه تحویل گردد.

دانشجویان توجه داشته باشند، بازه زمانی یک ماهه فوق تحت هر شرایطی تمدید نخواهد شد و هرگونه عواقب آن در صدور گوای موقت و دانشنامه معطوف به دانشجویان عزیز خواهد بود.

 

۸-فرم تحویل نسخه های پایان نامه Form 8

دانشجویان گرامی می بایست بعد از جلسه دفاع و رفع نواقص احتمالی  ابتدا یک نسخه صحافی شده را تحویل استاد راهنما داده و پس از تکمیل فرم شماره ۸  (فرم تحویل نسخه های پایان نامه) توسط استاد راهنما نسخه نهایی چاپی پایان نامه خود را به همراه سی دی حاوی فایل ورد و  پی دی اف متن پایان نامه به شرح ذیل تحویل تحصیلات تکمیلی موسسه نمایند:

( یک نسخه برای کتابخانه – یک نسخه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی – یک نسخه جهت ارسال برای ایران داک)

 

۹-  ثبت اطلاعات پایان نامه ی دفاع شده در سایت ایران داک و آپلود نسخه نهایی فایل های ورد و پی دی اف پایان نامه

بعد از دفاع موفقیت آمیز از پایان نامه، با مراجعه به سایت ایران داک، مشخصات پایان نامه دفاع شده خود را ثبت و فایل های ورد و پی دی اف آن را جداگانه در آن سایت آپلود کنید. در این مرحله کارشناسان سایت ایران داک فایل ها و اطلاعات وارد شده توسط شما را بررسی می کنند.

در صورت تایید کارشناسان ایران داک، واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه کسری اطلاعات وارد شده شما را بررسی و در صورت صحت، تایید نهایی خواهد کرد.

نکته بسیار مهم:  بعد از اتمام این مرحله اجازه انجام فرآیند تسویه حساب داده خواهد شد.

 

۱۰- فرم ثبت و توصیف پایان نامه Form 10

با توجه به ابلاغ سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دستور وزارت علوم از پاییز ۱۳۹۴ دانشجویان گرامی می بایست پس از دانلود فایل ورد و تکمیل فرم شماره ۱۰ بصورت تایپی(فرم ثبت و توصیف پایان نامه) یک نسخه از پایان نامه صحافی شده را به همراه سی دی حاوی فایل ورد متن پایان نامه جهت ارسال به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران – استان مازندران تحویل تحصیلات تکمیلی موسسه نمایند.

از دانشجویان عزیز انتظار می رود، پس از دانلود فایل ورد فوق، آن را تکمیل کرده و نسخه پرینت شده آن را (در یک صفحه) تحویل دانشگاه نمایند.

 

۱۱- فرم ارائه  یا   عدم ارائه مقاله مستخرج از پایان نامه Form 11

فایل پی دی اف این فرم را دانلود و سپس بصورت دستی تکمیل و حضوراً یا از طریق پست پیشتاز تحویل دانشگاه نمایید.

۱ نمره از ۲۰ نمره پایان نامه به مقاله اختصاص داده شده است.

 

دانلود شیوه نامه اجرایی ارائه مستندات پژوهشی Student Articles

 

۱۲- فرم اعلام نمره نهایی پایان نامه ( نمره روز دفاع + نمره مقاله) به واحد آموزش

این فرم توسط واحد تحصیلات تکمیلی  تکمیل می گردد

بعد از انجام این مرحله دانشجو می تواند اقدام به تسویه حساب نماید.

 

۱۳- فرم درخواست سنوات (تمدید مدت زمان انجام پایان نامه) Form 13

اصل این فرم می بایست یک ماه قبل از شروع نیمسال پنجم و یا ششم بعد از تکمیل توسط دانشجو و اخذ امضا استاد راهنما به واحد تحصیلات تکمیلی حضوری یا از طریق پست پیشتاز ارائه شود.

سپس در صورت تایید کمیته موارد خاص دانشگاه، در زمان انتخاب واحد، پایان نامه را مجدداً اخذ نمایند.

در هنگام اخذ مجدد واحد پایان نامه، فقط نصف شهریه ثابت دریافت خواهد شد.

تمدید واحد پایان نامه، فقط ۲ بار مقدور خواهد بود.

 

جزئیات شهریه دوره کارشناسی ارشد

مؤسسه آموزش عالی کسری رامسر در سال تحصیلی ۹۶-۹۵

رشته شهریه ثابت

(ریال)

شهریه متغیرهر واحد (ریال) شهریه هر واحد

پایان نامه (ریال)

نظری عملی
مدیریت ورزشی ۶۵۴۶۳۷۵ ۱۱۸۵۳۰۵ ۱۷۷۷۹۵۸ ۳۶۳۶۸۷۵
طراحی شهری ۷۲۷۳۷۵۰ ۱۳۵۹۸۷۵ ۲۰۳۹۸۱۲ ۵۴۵۵۳۱۲

 

برای دانشجویان ورودی سالهای قبل، شهریه متغیر مطابق جدول فوق ولی شهریه ثابت مطابق نرخ سال ورودی آنها محاسبه می شود.

طبق سرفصل اعلام شده وزارت علوم، پایان نامه دانشجویان رشته تربیت بدنی گرایش مدیریت راهبردی ۶ واحد نظری و پایان نامه دانشجویان رشته طراحی شهری ۶ واحد عملی می باشد.

 

براي دانشجويان هر روز يك نوبت وعده غذايي گرم در سلف سرويس سرو مي شود.

 

وام شهریه:

دانشجويان مي توانند طبق ضوابط صندوق رفاه دانشجويي وابسته به وزارت علوم، تا ۳ ترم از مزاياي وام شهريه استفاده نمايند. به دانشجویان شاغل رسمی در نهادها و سازمانها طبق اعلام صندوق رفاه وزارت اعلام وام اختصاص داده نخواهد شد. بدیهی است موسسه هیچ تعهدی در قبال لزوم پرداخت وام نخواهد داشت و صرفا دانشجویان را با توجه به سهمیه اختصاص داده شده به صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم معرفی خواهد کرد. (وام شهریه دوره کارشناسی ارشد صندوق رفاه در هر ترم  در سال ۹۳ حدود ۱۱۰۰۰۰۰ تومان بوده و بازپرداخت آن پس از فارغ التحصیلی در اقساط بلند مدت بدون سود خواهد بود.) اطلاع رسانی ثبت نام وام شهریه صندوق رفاه از طریق اطلاعیه های دانشجویی در سایت مؤسسه و همچنین در کانال تلگرام مؤسسه صورت می گیرد.

به طور مثال ثبت نام اولیه وام شهریه برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از ۱ تیر تا ۳۰ مرداد ۹۵ صورت گرفته است.

در صورتیکه که تا کنون وام شهریه دریافت کرده اید، سوابق خود را می توانید از سایت bp.swf.ir مشاهده نمایید.

جزئیات بیشتر در مورد وام دانشجویی، از طریق واحد دانشجویی مؤسسه در دسترس می باشد: تلفن: ۵۵۲۲۱۲۸۱ داخلی ۱۰۸

 

کلاس ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می شوند.

 

برنامه درسی ترم به ترم ( که از قسمت چارت های تحصیلی در صفحه اول سایت مؤسسه، قابل دسترسی و مشاهده است) به گونه ای تنظیم شده است، که دانشجویان طی ۳ ترم با گذراندن دروس مربوطه در ترم چهارم اقدام به اخذ واحد پایان نامه نمایند. فقط دانشجویانی که رشته کارشناسی آنها نامرتبط با کارشناسی ارشد است می بایست تا پایان نیمسال سوم ۸ واحد درس جبرانی اخذ کرده و با موفقیت آن را بگذرانند. نمره این دروس در معدل این عزیزان لحاظ نخواهد شد. دروس جبرانی هر ترم ارائه می شود و مسئولیت اخذ واحد آن با دانشجو است.

 

نکات مهم آیین‌نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد مصوب پاییز ۹۴ وزارت علوم

 

آیین نامه های تحصیلات تکمیلی برای ورودی های   قبل از مهر سال ۹۴     master93

آیین نامه های تحصیلات تکمیلی برای ورودی های   بعد از مهر سال ۹۴   master94

شیوه نامه اجرایی مقررات کارشناسی ارشد ورودی ۹۴ به اعد – مصوب دانشگاه مادر استان مازندران   masterumz

 

ارائه موافق نامه ادامه تحصیل:

دانشجویان عزیز کارشناسی ارشد شاغل به کار در سازمانها و نهاد های مختلف( خضوصا فرهنگیان گرامی شاغل در آموزش و پرورش ) می بایست نسبت به ارائه موافقت نامه رسمی سازمان محل اشتغال خود به مؤسسه آموزش عالی کسری رامسر اقدام نمایند.

در صورت عدم ارائه موافقت نامه رسمی سازمان مطبوع جهت ادامه تحصیل، کلیه پیامدها در هنگام تخصیص تاریخ جلسه دفاع، فارغ التحصیلی، صدور گواهی موقت پایان تحصیلات و دانشنامه معطوف به دانشجو خواهد بود.

تکمیل پرونده ثبت نامی:

کلیه دانشجویان ضمن تماس با واحد دانشجویی نسبت به تکمیل مدارک ثبت نامی خود اقدام نمایند تا در هنگام فارغ التحصیلی مشکلی بروز ننماید.

دانشجویانی که مدرک کارشناسی آنها ناپیوسته است، یعنی مدرک کاردانی نیز دارند، می بایست نسبت به ارائه حداقل تصویر معتبر مدرک کاردانی خود جهت تکمیل پرونده ثبت نامی اقدام نمایند.

 

مدت مجاز تحصیل

مدت مجاز تحصیل در دوره کارشناسی ارشد، دو سال (چهار نیمسال) است. در صورتی که دانشجو در مدت مقرر دانش آموخته نشود، موسسه آموزش عالی کسری رامسر اختیار دارد مدت تحصیل وی را حداکثر تا دو نیمسال افزایش دهد. (یک نیمسال به تشخیص مؤسسه و یک نیمسال با تایید دانشگاه منتخب استان مازندران) چنانچه دانشجو در این مدت دانش آموخته نشود از ادامه تحصیل محروم خواهدشد.

نکته مهم در مورد تمدید پایان نامه و افزایش سنوات: دانشجو در چنین شرایطی می بایست یک ماه قبل از شروع آن ترمی که می خواهد در آن اضافه بر چهار ترم، واحد پایان نامه را تمدید نماید، فرم تمدید سنوات ( فرم ۱۳ – که در همین صفحه قابل دانلود است) را از سایت مؤسسه دانلود کرده و پس از امضا و تایید استاد به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل نماید.

 

تعداد واحدهای درسی:

تعداد واحدهای درسی در دوره کارشناسی ارشد حداقل ۲۸ و حداکثر ۳۲ واحد است که از این تعداد، ۶ واحد مربوط به پایان نامه و مابقی به صورت واحدهای آموزشی است. دانشجو در هر نیمسال تحصیلی لازم است حداقل ۸ و حداکثر ۱۴ واحد درسی انتخاب کند. دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی از شرط اخذ حداقل واحد آموزشی معاف است.

 

تعداد واحدهای دروس جبرانی:

طبق آیین نامه وزارت علوم تعداد واحدهای دروس جبرانی به تشخیص گروه آموزشی حداکثر  ۱۲  واحد است.کسب نمره قبولی ۱۲ در دروس جبرانی، الزامی است ولی نمره مذکور در میانگین نیمسال و کل دانشجو محاسبه نمی شود و هزینه این دروس طبق تعرفه مصوب موسسه از دانشجو دریافت می شود. زمان استفاده شده برای دروس جبرانی در سقف سنوات تحصیلی دانشجو محاسبه نمی شود.

مؤسسه کسری برای دانشجویان با کارشناسی غیر مرتبط، فقط ۸ واحد درسی جبرانی دط ترم های اول، دوم و سوم ارائه می نماید.

در صورتی که واحدهای انتخابی یا باقیمانده دانشجو در پایان هر نیمسال به تشخیص موسسه، بنا به دلایل موجه و خارج از اراده دانشجو به کمتر از ۸ واحد درسی برسد در این صورت این نیمسال به عنوان یک نیمسال کامل در سنوات تحصیلی وی محسوب می شود، اما میانگین نمرات این نیمسال در مشروط شدن دانشجو بی تاثیر است.

در شرایط خاص، حذف یک یا تمام درس یک نیمسال تحصیلی یا درخواست کتبی دانشجو و تایید موسسه قبل از شروع امتحانات و با رعایت و احتساب در سنوات تحصیلی امکانپذیر است. حداقل نمره قبولی در هر درس ۱۲ و میانگین کل قابل قبول در هر نیمسال ۱۴ است.

چنانچه میانگین نمرات دانشجو در هر نیمسال تحصیلی کمتر از ۱۴ باشد، دانشجو در آن نیمسال مشروط تلقی می شود.دانشجویی که دو نیمسال تحصیلی اعم از متوالی یا متناوب مشروط شوند از تحصیل محروم می شود.

 

تغییر رشته، انتقال و میهمانی در دوره کارشناسی ارشد ممنوع است.

 

دانشجو موظف است قبل از شروع نیمسال سوم تحصیلی، موضوع پایان نامه خود را با نظر استاد راهنما و تایید گروه آموزشی انتخاب کند.

نمره پایان نامه در میانگین کل محاسبه نمی شود و ارزشیابی آن به صورت کیفی و به شرح زیر انجام می شود:

مردود (کمتر از ۱۴)، متوسط (۹۹/۱۵-۱۴)، خوب (۹۹/۱۷-۱۶)، خیلی خوب (۹۹/۱۸-۱۸)، عالی (۲۰-۱۹).

ملاک دانش آموختگی، داشتن میانگین کل حداقل ۱۴ بر اساس واحدهای گذرانده آموزشی و دفاع از پایان نامه است.

دانشجویان می بایست تا پایان نیمسال دوم نسبت به تکمیل فرم انتخاب استاد راهنما اقدام نمایند.

 

دانشجویان گرامی توجه داشته باشند، پیشنهاد می گردد در ابتدای هر نیمسال بعد از پرینت کارنامه و برگه انتخاب واحد آن را با چارت تحصیلی مطابقت دهند تا در صورت وجود مشکل آموزشی اعم از عدم رعایت پیش نیاز و … هر چه سریع تر نسبت به رفع آن اقدام گردد.

 

غیبت در آزمون ها:

در صورتیکه به هر دلیلی موفق به حضور در جلسه آزمون  یا انتخاب واحد نشدید، هر چه سریع تر حضورا به واحد آموزش موسسه واقع در ساختمان اداری مراجعه نمایید.

 

اطلاعات تماس:

ساعت تماس : از ۸ الی ۱۴  

نشانیساختمان اداری:

رامسر ابتدای بلوار معلم(جنب مصلی) کد پستی ۴۶۹۱۸۳۶۳۳۶

شماره تلفن های تماس با واحدهای اداری:

تلفن دفتر ریاست:

۵۵۲۲۵۹۹۳ و ۵۵۲۲۱۲۸۱ داخلی ۱۰۱  فکس: ۵۵۲۲۰۶۸۷

تلفن دفتر معاونین آموزشی و اداری مالی:

۵۵۲۲۹۶۴۹   و ۵۵۲۲۱۲۸۱   داخلی ۱۰۲

تلفن تحصیلات تکمیلی:

۵۵۲۲۶۲۳۱    و ۵۵۲۲۱۲۸۱ داخلی ۱۰۸

تلفن واحد دانشجویی( وام شهریه و امور فارغ التحصیلی و تکمیل پرونده ثبت نامی):

۵۵۲۲۵۹۹۳ و  ۵۵۲۲۱۲۸۱ داخلی ۱۰۸

تلفن واحد اداری مالی(امور شهریه):

  ۵۵۲۲۰۴۸۷  و ۵۵۲۲۱۲۸۱  داخلی ۱۰۳

تلفن آموزش(جهت مشکلات انتخاب واحد، حذف و اضافه و دسترسی به سامانه):

۵۵۲۲۵۹۹۳ و  ۵۵۲۲۱۲۸۱ داخلی ۱۰۶ و ۱۰۷    و  ۵۵۲۲۹۶۴۸

ساختمان آموزشی(محل تشکیل کلاسها و کتابخانه)

نشانی: رامسر ابتدای بلوار طالقانی(بیست متری-جنب شهرداری رامسر)

تلفن: ۵۵۲۲۵۷۸۴ و ۵۵۲۲۰۱۹۵

 

پیش شماره تماس با مؤسسه از خارج از استان مازندران:  ۰۱۱

ایمیل واحد تحصیلات تکمیلی:  kasrabook@gmail.com

 

کانال تلگرام مؤسسه: @kasraramsar